شناسهٔ خبر: 102217 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باز پس گيری  ۱۳۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان طرقبه

عکس طرقبه.jpg سرپرست يگان حفاظت اراضي ملي زمين و مسكن خراسان رضوي از خلع ید و رفع تصرف ۱۳۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان طرقبه به ارزش ۳۲۵ ميليارد ریال خبرداد.

به گزارش به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (خراسان رضوی)، ستوان يكم مجتبي حاتمي گفت: در طی گشت زنی های یگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن شهرستان طرقبه نسبت به خلع ید و جمع آوری فنس های اطراف اراضی دولتی به آدرس طرقبه، روبروی اراضی چالیدره پلاک ۲۱ اصلی بخش ۶ طرقبه به مساحت تقریبی ۱۳۰۰۰ مترمربع اراضی دولتی به ارزش ریالی هر مترمربع بیست و پنج میلیون ریال، جمعا به مبلغ ۳۲۵ میلیارد ریال اقدام کرده اند.

سرپرست يگان حفاظت اراضي ملي زمين و مسكن خراسان رضوي همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه دخل و تصرف اراضی ملی و دولتي به شدت برخورد می کند.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۶۵۱۹۷ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره كل راه وشهرسازي خراسان رضوي اعلام کنند.