شناسهٔ خبر: 102219 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

نماینده استان همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

ضرورت پیش‌بینی ردیف بودجه جداگانه برای راهداری هر شهرستان

حسن لطفی نماینده مجلس نماینده مردم رزن استان همدان در مجلس یازدهم شورای اسلامی خواهان اختصاص ردیف بودجه جداگانه‌ای برای راه و شهرسازی و راهداری هر شهرستان در بودجه ۱۴۰۱ شد.

حسن لطفی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم رزن در مجلس یازدهم در راستای شعار امسال هفته حمل‌ونقل مبنی بر توسعه زیرساخت، نوسازی ناوگان و حمل‌ونقل کارآمد، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی گفت: باید برای راه‌ و شهرسازی و راهداری هر شهرستان ردیف بودجه جداگانه در بودجه ۱۴۰۱ پیش‌بینی شود.

وی یکی از دغدغه‌های موجود در حوزه حمل‌ونقل را روکش آسفالت محورهای اصلی و روستایی بیان کرد و افزود:‌ حتما باید سهمینه پیش‌بینی شده برای قیر مورد نیاز روکش آسفالت‌ بزرگراه‌ها و راه‌های روستایی افزایش داده شود تا مردم در تردد و برخورداری از حمل‌ونقل ایمن با مشکل روبه‌رو نشوند.

لطفی در تکمیل توضیح خود اضافه کرد:‌ در استان‌ها پول و بودجه مورد نیاز برای اجرا و به سرانجام رساندن پروژه‌های ملی منتقل شده به استان‌ها وجود ندارد؛ بنابراین وزارت راه‌وشهرسازی باید کمک کند پروژه‌هایی که قبلا ملی بوده‌اند در همان ردیف ملی باقی بمانند و استانی نشوند.

براساس این گزارش نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ آذرماه به مناسبت هفته حمل‌ونقل در مصلای امام خمینی (ره) با حضور مقامات و مسئولان برگزار می‌شود.