شناسهٔ خبر: 102221 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به مناسبت برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاکدر پیامی هفته حمل‌ونقل را تبریک گفت و پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل را فرصت مناسبی برای نمایش اقتدار کشور در سایه تحریم‌های ظالمانه دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به مناسبت برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته در پیامی هفته حمل و نقل را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: «برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در نخستین ماه‌های آغاز به کار دولت سیزدهم و استقبال مشارکت‌کنندگان نشان از عزم و هدف‌گذاری دولت خدمتگزار و وزارت راه و شهرسازی و سایر فعالان بخش دولتی و خصوصی در راستای توسعه زیرساخت‌ها، نوسازی ناوگان و ایجاد تسهیلات برای تحقق حمل و نقل کارآمد در خدمت سیاست‌های کلان اقتصادی کشور دارد .

در واقع این رویداد مهم فرصت مناسبی برای نمایش اقتدار کشور، در سایه تحریم‌های ظالمانه و فشار حداکثری استکبار جهانی، شناخت توانمندی‌ها و به اشتراک گذاشتن ظرفیت‎ها و دستاوردهای نوین فعالان و خدمت‎گزاران صنعت بزرگ حمل و نقل کشور است.

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز به عنوان بخشی از بدنه وزارت راه و شهرسازی و عضو فعال جامعه مهندسین مشاور کشور در پیوند با سایر ارکان حمل و نقل با قریب به هفت دهه فعالیت و حضور موثر در امر کنترل کیفی پروژه‌های عمرانی کشور، بالاخص احداث و نگهداری زیر ساخت‌های حمل و نقل کشور، اکنون قادر است با برخورداری از شبکه بزرگ ارائه خدمات در سراسر کشور نسبت به ارائه بیش از ۶۰۰ نوع خدمت از جمله انواع مطالعات فنی پیش از احداث، انجام آزمایش‌های مهندسی و مشاوره بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی در این حوزه مبادرت داشته باشد.

رویکرد جدید شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، افزایش تعامل با ذی‎نفعان و فعالان پروژه‎های عمرانی کشور و توسعه سهم بازار داخل و تلاش برای صدور خدمات فنی و مهندسی و همکاری با پیمانکاران و مهندسین مشاور فعال کشورمان در خارج از مرزها است.

در پایان ضمن تبریک فرارسیدن هفته حمل و نقل و تشکر از متولیان، مشارکت‌کنندگان و حامیان برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‎المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، امیدواریم در کوتاه‎ترین زمان ممکن شاهد ثمرات مبارک این رویداد بزرگ و مهم در صنعت حمل و نقل کشور و منطقه باشیم .»