شناسهٔ خبر: 102234 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون حمل ونقل اداره كل راهداری استان فارس انجام گرفت؛

زنگ ايمنی حمل ونقل در مدارس فارس

زنگ ايمني به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداري، همزمان در مدارس شيراز و ساير شهرستانهاي استان زنگ ايمني حمل ونقل نواخته و برنامه هاي آموزشي و فرهنگي و همچنين مسابقاتي نيز بين دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (فارس)، به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداري،  زنگ ايمني حمل ونقل با حضور  معاون حمل ونقل اداره كل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان فارس و معاون پرورشي آموزش وپرورش استان نواخته و برنامه هاي آموزشي و فرهنگي و همچنين مسابقاتي نيز بين دانش آموزان برگزار شد.  

به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداري، زنگ ايمني بصورت نمادين در يكي از مدارس شيراز توسط علي يزداني معاون حمل ونقل اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان فارس نواخته شد.

يزداني در اين مراسم گفت: با ارزش‌ترين سرمايه يک کشورذخاير انساني آن است که متاسفانه در کشور ما به علت عدم رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي و عوامل ديگر اين سرمايه با ارزش در تصادفات از دست مي‌رود.

معاون حمل ونقل اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان فارس همچين تأكيد كرد: دانش آموزان آسيب پذير ترين قشر در هنگام بروز حوادث رانندگی هستند لذا آموزش و فرهنگ سازي را بايد بطور جدي در اين بخش از جامعه پيگيري كرد.

گفتني است در تمامي مدارس شهرستان هاي استان با حضور مسئولان شهرستاني و بصورت نمادين زنگ ايمني به صدا درآمده است.