شناسهٔ خبر: 102236 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نقده : 

آغاز عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور نقده - حیدر آباد 

روکش شهرستان نقده رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نقده از آغاز عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور نقده - حیدرآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علیرضا اکبری پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نقده اظهار داشت: در راستای ایمن سازی و بخشنده تر نمودن محورهای مواصلاتی این شهرستان عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور نقده - حیدرآباد از کیلومتر ۱۰ تا ۱۵ این محور و با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال آغاز شد.

وی با اعلام اینکه تاکنون نزدیک به ۳ کیلومتر از این محور روکش آسفالت شده است، گفت: با اتمام این پروژه راه دسترسی به شهرستان نقده و نیز پیرانشهر تسهیل شده و ایمن تر خواهد شد.

اکبری پور همچنین اظهار داشت: از سایر اقدامات اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نقده می توان به شانه سازی محور نقده -  اشنویه به طول ۱۰ کیلومتر و استفاده از ۴۰۰۰ متر مکعب مصالح کوهی اشاره کرد.

این مقام مسئول افزود: در پیچ عبرت واقع در کیلومتر ۲۰ محور نقده - پیرانشهر جهت ایمن سازی محل هره خاکی توسط راهداران این اداره به ارتفاع یک متر و به طول ۲۰۰ متر ایجاد شده است.