شناسهٔ خبر: 102296 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سومين روز هفته حمل و نقل، رانندگان و راهدار انجام شد؛

بازدید مدیرکل راهداری استان فارس از پایانه مسافربر شهيد كارانديش شيراز

پايانه كارانديش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری از پایانه های بار و مسافر شهر شيراز بازدید كرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (فارس)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری از پایانه های بار و مسافر شهر شيراز بازدید كرد.

در اين بازديد كه يزداني معاون حمل و نقل اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي، صباحي رئيس اداره حمل و نقل جاده اي مسافر و جم زاد مدير پايانه مسافربري شهيد كارانديش شيراز نيز حضور داشتند، مهندس عليرضا سياهپور ضمن تبریک روز حمل و نقل به رانندگان و فعالان این صنف، از رانندگان پر تلاش بخش مسافر، كاركنان بخش فني مسافر و همچنين شركتهاي مسافربري با تقديم شاخه گل تقدير و تشكر كرد.

لازم به ذكر است در استان فارس، ۶۷۰۰ راننده در قالب  ۱۴۶ شركت مسافربري با ۸۵۰ ناوگان اتوبوس، ۱۵۰۰ ناوگان ميني بوس و ۱۴۰۰ ناوگان سواري به مسافران خدمت رساني مي كنند.

گفتني است استان فارس در سال ۱۳۹۹ مقام سوم جابجايي مسافر را در كشور از آن خود كرد كه سهم پايانه شهيد كارانديش بعنوان بزرگترين پايانه مسافربري در شيراز روزانه حدود بيش از ۲ هزار مسافر است.