شناسهٔ خبر: 102317 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان طی پیامی هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان طی پیامی هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: در تاریخ تحولات کشورعزیزمان، روزها و ایام سرنوشت سازی بوده‌اند که نقشی تعیین کننده در شکل‌ گیری و انسجام شبکه حمل ونقل کشور داشته اند و ۲۶ آذر سال ۱۳۶۲ نیز از آن جمله است. این روز یادآور تعلق ‌خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) در پی پیام تاریخی ایشان برای حمل کالاهای اساسی ، مایحتاج مردم و جبهه های جنگ است.

اول دی ماه  نیز خدمت رسانی راهداران تلاشگر با آغاز فصل زمستان  به اوج خود می رسد. راهدارانی که ایمنی راه ها را امین هستند و همواره تلاش می کنند در سرما و گرما، خدمت رسان مردم در جاده ها باشند.

 اینجانب فرارسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را به جامعه راهداری و حمل و نقل کشور به ویژه همکاران خود در اداره کل راهداری و حمل و نقل جادده ای خوزستان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و خدمات دلسوزانه تمامی تلاشگران حوزه حمل و نقل و راهداری استان در رویدادهای جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی(ره)، ارائه خدمات ایمن و روان در جابجایی مسافران به ویژه در ایام اربعین حسینی(ع) و همچنین اجرای پروژه های راهداری به ویژه در بخش روکش راه های اصلی و شریانی و آسفالت راه های روستایی را ارج می نهم.

از درگاه خداوند منان سلامت، سعادت و توفیق روز افزون شما بزرگواران در تداوم ارائه خدمت را مسئلت دارم.