شناسهٔ خبر: 102423 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری؛

از فعالان و رانندگان حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تجلیل شد

تجلیل از فعالان و رانندگان حمل و نقل جاده ای استان همدان همزمان با هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری از فعالان حمل و نقل جاده‌ای در بخش مسافری و کالا، انجمن‌ها و شرکت‌های استان همدان قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، در مراسم تجلیل از شرکت‌های برتر حوزه حمل و نقل کالا، مسافر، انجمن‌ها و رانندگان پرتلاش که با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن کنفرانس راهداری همدان برگزار شد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با تبریک هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری گفت: در جهت گرامیداشت این حماسه بزرگ که رانندگان و کامیونداران به فرمان حضرت امام لبیک گفتند، روز حمل و نقل و رانندگان درسال ۱۳۷۶ به تصویب شورای فرهنگ عمومی رسید.

صادقی راد در ادامه وضعیت حمل و نقل کالا در استان را کاملا عادی و روان دانست و افزود: سالانه ۱۲ میلیون تن کالا از طریق شرکت های حمل ونقل کالای استان جابجا می شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های فعالان عرصه مهم حمل ونقل در ایام کرونا تأکید کرد: همان گونه که کادر درمان، مدافعان سلامت هستند، دست‌اندرکاران حمل‌ونقل نیز مدافعان چرخه اقتصاد به شمار می روند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با تبریک ۲۶ آذر روز حمل و نقل و یکم دی ماه روز راهداری به شاغلان صنعت حمل و نقل بیان کرد: اصلی‌ترین زحمت متوجه خانواده‌های این تلاشگران و ایثارگران است که با تحمل همه مصائب سعی می‌کنند فضای کار جهادگونه را برای راهداران و رانندگان فراهم کنند.

وی در ادامه ضرورت ایمن‌سازی تردد‌ها را در حوزه حمل و نقل بار و مسافر یادآور شد و تصریح کرد: با حذف نقاط حادثه‌خیز و نصب روشنایی سعی بر این است تا این تردد‌ها به شکل مطلوب انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان افزود: با تلاش راهداران طرح خط کشی محور‌ها و روکش آسفالت در سالجاری انجام شده و در سایه این توجهات کاهش تصادفات جاده‌ای را شاهد بوده ایم.

در ادامه این نشست مسئولان شرکت‌های حوزه حمل و نقل کالا، مسافر، انجمن‌ها و رانندگان به بیان مشکلات و دیدگاههای خود پرداختند و در پایان با اهدای هدایایی از رانندگان و شرکت های برتر استان تجلیل شد.