شناسهٔ خبر: 102476 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی:

تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تختی سلماس با ۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی سرعت می‌گیرد/۳۹۹ میلیاردتومان هزینه پیشنهاد شده بیمارستان سلماس در لایحه بودجه ۱۴۰۱

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی بر سرعت گرفتن تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تختی سلماس برای سال جاری تاکید کرد و هزینه پیشنهاد شده بیمارستان را برای لایحه بودجه ۳۹۹ میلیاردتومان برشمرد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی که برای بازدید از روند تکمیل بیمارستان سلماس به آذربایجان‌غربی سفر کرده است  در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص این بیمارستان که توسط سازمان مجری در حال احداث است به ارایه توضیح پرداخت.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: بیمارستان ۱۶۰ تختی سلماس در ۳ طبقه و در زمینی به مساحت ۵۲ هزار و ۲۸۲ مترمربع در حال احداث است. مساحت ساختمان اصلی ۱۲ هزار و ۷۹۵ مترمربع، مساحت محوطه ۱۲ هزار مترمربع و مساحت ساختمان جنبی یکهزار و ۳۲۱ مترمربع است.

معاون وزیر راه و شهرسازی پیشرفت حال حاضر این پروژه بیمارستانی را ۲۴ درصد عنوان کرد.  

نبیان توضیح داد: پیش‌بینی شده است تا بیمارستان سلماس با بخش‌های اتاق عمل، آی سی یو، ان آی سی یو، اورژانس، تصویربرداری، آزمایشگاه، درمانگاه، فیزیوتراپی، آندوسکوپی، دیالیز، بستری روانی، بستری داخلی، جراحی، اتاق‌های عمل، زنان و زایمان، کودکان و مراقبت‌های ویژه احداث شود.

وی تصریح کرد: کل هزینه تکمیل بیمارستان ۳۹۹ میلیاردتومان در لایحه بودجه ۱۴۰۱ پیشنهاد شده است.

به گفته نبیان، بازدید امروز به منظور بررسی برای پیشرفت پروژه‌ و روند سرعت‌دادن به آن در حال انجام است.