شناسهٔ خبر: 102495 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری گرامیداشت روز راهدار در راهدارخانه تاراز خوزستان

برگزاری گرامیداشت روز راهدار در راهدارخانه تاراز خوزستان هم زمان با گرامیداشت روز راهدار و شب یلدا نشست صمیمی با حضور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان و روسای ستادی اداره کل در راهدارخانه تاراز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان) همزمان با سراسر کشور، به مناسبت گرامیداشت روز راهدار و شب یلدا نشست صمیمی با حضور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان  و روسای ستادی اداره کل ، رئیس و کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اندیکا با راهداران راهدارخانه تاراز برگزار شد.

در این مراسم معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ضمن تبریک روز راهدار، از تلاش تمامی راهداران استان تشکر کرد و گفت: یکم دی ماه فرصت مناسبی برای نشان دادن تلاش راهداران است.

محمد جولانژاد افزود: راهداران در تمامی طول سال در محورها حضور دارند و حضور آنان ، امنیت جاده ها برای تردد ایمن کاربران جاده ای را به ارمغان می آورد.

وی بیان کرد: سالانه تعدادی از نیروهای راهداری حین خدمت رسانی به مردم در جاده ها، جان خود را از دست می دهند اما این اتفاقات از انگیزه و تلاش نیروهای راهداری نمی کاهد.