شناسهٔ خبر: 102560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری انجام شد؛

تجلیل از رانندگان خانم فعال در حوزه حمل و نقل استان همدان

بانوی راننده همدان به مناسبت گرامیداشت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری از دو نفر از رانندگان خانم فعال در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر استان همدان قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان، به مناسبت گرامیداشت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری از دو نفر از رانندگان خانم فعال در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر استان همدان قدردانی شد.

در این برنامه که با حضور مدیرکل و معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان برگزار شد، از خانم حیدری راننده فعال در بخش حمل و نقل کالا و خانم زرینی راننده بخش حمل و نقل مسافر استان همدان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

صفر صادقی راد، مدیرکل راهداری راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در این نشست با بیان اینکه ۲۶ آذرماه به پاس خدمات طاقت فرسای ناوگان خستگی ناپذیر حمل‌ونقل کشور و جهت آگاهی جامعه در راستای تبیین نقش و جایگاه اساسی حمل‌ونقل در اقتصاد کشور به عنوان روز حمل و نقل انتخاب شده است، با تبریک این روز به بانوان فعال در این حوزه گفت: اصلی‌ترین زحمت متوجه خانواده‌های این تلاشگران است که با تحمل همه سختی ها سعی می‌کنند فضای کار جهادگونه را برای رانندگان فراهم کنند.

در این برنامه همچنین این دو بانوی راننده به بیان دغدغه ها و مشکلات کاری خود پرداختند.