شناسهٔ خبر: 102631 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط مأمورین یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری صورت گرفت؛

آزادسازی ۱۲ هزار متر مربع اراضی دولتی در هفشجان

هفشجان 2.jpg با حضور مأمورین یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، ۱۲ هزار متر مربع اراضی دولتی در هفشجان آزاد سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهزسازی چهارمحال و بختیاری با ذکر این مطلب، گفت: متعرضین به این اراضی در سال‌های گذشته اقدام به شخم و شیار وکشاورزی نموده‌اند که با دستور مقام قضایی و حضور نیروهای یگان حفاظت از اراضی و با همکاری کلانتری منطقه، نسبت به خلع ید و آزادسازی اراضی اقدام شد.

ایرج صفری ارزش کارشناسی شده اراضی آزاد شده را بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال خواند و ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، مأمورین یگان ها در کشور به عنوان ضابط قضایی معرفی و در اجرای مأموریت ها با اقتدار و صلابت بیشتری عمل می کنند.

 وی اولویت یگان‌های حفاظت را پاسداری و حراست از اراضی ملی و دولتی عنوان کرد و افزود: همکاری مردمی در شناسایی اراضی تصرف شده بسیار مؤثر است و سامانه تلفنی ۱۶۵۶ یگان حفاظت از اراضی به همین منظور اختصاص یافته است. فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری همچنین گفت: از هم استانی های شریف در سراسر استان خواهشمندیم در صورت مشاهده تخلف در اشغال اراضی، موارد را از طریق این سامانه گزارش نمایند تا در اولین فرصت با دستور مقام قضایی نسبت به رفع تصرف و آزادسازی اقدام شود.