شناسهٔ خبر: 102652 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان:

پروژه ۷۴۴ واحدی کوی نصر شهر زنجان ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

جعفری زنجان.JPG رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه ۷۴۴ واحدی برکت (کوی نصر) در شهر زنجان با ۴۵ درصد، بالاترین پیشرفت فیزیکی در بین پروژه های مسکن را به خود اختصاص داده است.

مهدی جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه ویژه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن ۱۳ هزار واحد مسکونی در زنجان در حال اجرا است، گفت: این تعداد در شرق و غرب شهر زنجان اجرا می شود. 

وی  با بیان اینکه از این تعداد، ۵ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در شرق زنجان و ۷ هزار و ۳۰۰ واحد هم در غرب شهر زنجان درحال اجرا است،اظهار داشت: پروژه ۳۰۰ واحدی نیز در شهرستان ابهر داریم که هنوز اجرای آن شروع نشده است. 

رئیس  اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان به پیشرفت فیزیکی پروژه های در حال اجرای مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه  ۷۴۴ واحدی برکت (کوی نصر) در شهر زنجان با ۴۵ درصد، بیشترین پیشرفت فیزیکی در بین پروژه های مسکن را به خود اختصاص داده است. 

جعفری با بیان اینکه در پروژه های غرب شهر زنجان هم پروژه زون «A» کوی زیتون ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تاکید کرد: در پروژه های شرق شهر زنجان هم پروژه ۱۴۴ واحدی گلشهر، ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی را داراست. 

وی متذکر شد: این پروژه ها از محل آورده های مردمی و تسهیلات بانکی در حال اجرا بوده و تامین مالی شده اند. 

رئیس  اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان به واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان اشاره کرد و افزود: حدود ۱۷۰ واحد مسکونی از پروژه ۷۴۴ واحدی برکت در شهر زنجان  اوایل سال آینده به متقاضیان واگذار می شود.