شناسهٔ خبر: 10273 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهشتی در مراسم اعطای اعتبارنامه های هیات مدیره نظام کاردانی:

ارتقای صنعت ساختمان در گرو تعامل حوزه ساخت ونظارت است

مراسم قم مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان قم در مراسم اعطای اعتبارنامه های هیات مدیره نظام کاردانی استان قم گفت: ارتقای سطح کمی و کیفی صنعت ساختمان ،منوط به تعامل مناسب دستگاه های مرتبط در حوزه طراحی ،ساخت و نظارت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان قم در مراسمی که به مناسبت اعطای اعتبارنامه های منتخبین چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام کاردانی استان قم برگزار شد، مدیر کل راه وشهرسازی استان در سخنانی گفت :ازویژگی های برجسته چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام کاردانی استان قم پایبندی به اخلاق حرفه ای و پرهیز از حاشیه است.

وی در ادامه این مراسم که در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان قم برگزار شد افزود : استقبال چشمگیر اعضای سازمان نظام کاردانی برای شرکت در این انتخابات و هم چنین تقید به اجرای قانون از دیگر نمودهای برجسته چهارمین دوره این انتخابات بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در بخش دیگر از سخنانش به جایگاه مغفول نظام کاردانی در صنعت ساختمان پرداخت و توضیح داد: متاسفانه در کشور ما، رابطه تعداد اعضا در مجموعه های مرتبط با امرساختمان، بر خلاف دیگر کشورهای پیشرو در صنعت ساختمان است به گونه ای که تعداد کارشناسان بیش از کاردان های فنی در این مجموعه ها حضور دارند.

وی جایگاه کاردان های فنی را در هرم ساخت سازه رابط و ترجمان طرح و اجرا خواند و تصریح کرد: باید رفع این مشکل در قالب آسیب شناسی های علمی بررسی و با تکیه بر تجربه و دانش به روز بدان همت گمارد.

بهشتی در خاتمه خاطر نشان ساخت: بی تردید ارتقای سطح کمی و کیفی صنعت ساختمان، منوط به هماهنگی بیشتر و تعامل مناسب تر، دستگاههای مرتبط در سه حوزه طراحی،ساخت و نظارت است.

در ادامه این مراسم رئیس هیات مدیره سازمان نظام کاردانی استان قم نیز گفت : تعاملات بین سازمان و اداره کل راه و شهرسازی استان قم همواره از جایگاه مناسبی برخوردار بوده که البته در این  دوران  سطح آن نمود بیشتر و منظم تری داشته است.

در پایان مراسم اعتبارنامه های صادره از وزارت راه و شهرسازی توسط مدیرکل راه و شهرسازی به اعضاء هیات مدیره سازمان نظام کاردانی استان قم تسلیم شد.

 انتخابات هیات مدیره سازمان نظام کاردانی هر سه سال یکبار برگزار می شود.

نظر شما