شناسهٔ خبر: 165078 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روکش آسفالت ۳ کیلومتر از محور ارتباطی چهارراه آوج تا پل میانرود در شهرستان دزفول

ببینید| بازدید میدانیاستاندار خوزستان و مدیرکل راه و شهرسازی از جاده آوج به صفی آباد دزفول معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از روکش آسفالت ۳ کیلومتر از محور ارتباطی چهارراه آوج تا پل میانرود در شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، رحمان بهرامی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: محور ارتباطی چهارراه آوج تا پل میانرود در شهرستان دزفول حدوداً ۱۸ کیلومتر طول دارد که اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از محل تفویض اختیار طرح احداث پاشنه زاگرس از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ۲ پروژه راهسازی را در حال اجرا دارد.

وی تصریح کرد: مجموع طول این دو پروژه ۶ کیلومتر است که با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد تومان و با پیشرفت فیزیکی حدوداً ۶۰ درصدی در حال اجراست.

بهرامی ادامه داد: با توجه به موقعیت استراتژیک این جاده که از جاده‌های پرتردد و مسیر انتقال محصولات کشاورزی و صادرات آنها به بازار مصرف است؛ بهسازی و تعریض این محور ارتباطی در اولویت کاری مان قرار گرفته است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: در این محور پرتردد یک دهانه پل بزرگ روی کانال صفی آباد نیز احداث شده است.

وی با اشاره به اهمیت این راه ارتباطی و وجود ترافیک بسیار زیاد در این مسیر، گفت: در صورت تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال جاری کل محور تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی افزود: از مجموع ۶ کیلومتر طول مسیر که در حال انجام عملیات اجرایی است تاکنون ۳ کیلومتر روکش آسفالت شده است.