شناسهٔ خبر: 102833 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه های راه سازی سیستان و بلوچستان بازدید کرد

سیستان و بلوچستان.jpg نوربخش عسکری معاون تملک دارایی های سرمایه ای امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پروژه های راه سازی این استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در حاشیه این بازدید گفت: کل محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل ۷۵۰ کیلومتر است که تاکنون در این مسیرها ۳۴۰ کیلومتر بزرگراه به بهره برداری رسیده است.

عطاءاله اکبری افزود: این اداره کل به منظور افزایش ایمنی کاربران جاده ای، کاهش تصادفات و همچنین صیانت از مزیت ترانزیتی استان در حال حاضر احداث ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه و ۱۰ کیلومتر راه اصلی را در دستور کار ویژه قرار داده است.

وی ادامه داد: با اقدامات و تلاش های صورت گرفته پیش بینی می شود در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز تا پایان سالجاری۵۰ کیلومتر باند دوم در استان آماده افتتاح و بهره برداری شود.

گفتنی است معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در این سفر از بزرگراه ها و راههای در دست احداث در محورهای زابل_ زاهدان، زابل_ زهک، زاهدان_ بیرجند و همچنین سه راهی دشتک_ تله سیاه و پل نهراب بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه های در دست ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفت.