شناسهٔ خبر: 102879 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز انجام گرفت؛

بازدید رئیس کمیسیون عمران‌مجلس از اراضی تازه تعیین تکلیف شده محله برفی میرجاوه

بازدید رئیس کمیسیون عمران مجلس به همراه نائب رئیس کمیسیون عمران، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان وبلوچستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی این استان از اراضی تازه تعیین تکلیف شده محله برفی شهرستان میرجاوه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس به همراه نائب رئیس کمیسیون عمران، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان وبلوچستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی این استان از اراضی تازه تعیین تکلیف شده محله برفی شهرستان میرجاوه بازدید کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی  سیستان و بلوچستان در حاشیه این بازدید از تعیین تکلیف و ساماندهی ۷۰ هکتار از اراضی دولتی تصرفی موسوم به محله برفی شهرستان میرجاوه پس از ۱۰ سال خبر داد.

عطاءاله اکبری افزود: با پیگیری مستمر استانداری، مهندس حسین زهی نماینده مردم شریف شهرستان های خاش، میرجاوه و بخش های نصرت آباد و کورَین در مجلس شورای اسلامی و این اداره کل با مصوبه هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در سالجاری این محدوده از حاشیه شهر میرجاوه تعیین تکلیف و برای ساماندهی تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد: با تعیین تکلیف انجام‌ شده افزون بر پنج هزار ساکن محله برفی میرجاوه می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن نسبت به سند نمودن واحدهای مسکونی خود در این محدوده شهری اقدام نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ۷۰ هکتار از اراضی محله برفی شهرستان میرجاوه که در طول سال های متمادی بدون هرگونه واگذاری تصرف شده بود یکی از مهمترین معضلات شهری استان بود که پس از ۱۰ سال تعیین تکلیف شد.

اکبری تاکید کرد: به منظور بهبود وضعیت معابر این محله میرجاوه اداره کل راه وشهرسازی استان در تلاش است با کمک ستاد باز آفرینی شهری قیر را برای آسفالت معابر آن تامین کند.