شناسهٔ خبر: 102890 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی به استان اصفهان مطرح شد؛

رفع مشکلات خطوط محدوده شهرهای شاهین شهر و دستگرد در دستورکار

سفر مهندس مالواجرد به اصفهان معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان اصفهان ضمن بررسی مشکلات خطوط محدوده شهرهای شاهین شهر و دستگرد، گفت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی مشکلات مطرح شده در این بازدید صورتجلسه شد و تا پایان سال مرتفع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ "فرزانه صادق مالواجرد" معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در سفر به استان اصفهان با همراهی علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر مسئولین استانی از شهرهای شاهین شهر و دستگرد بازدید کرد.  

 وی پس از بازدید از این دو شهر با حضور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه شهرسازی شاهین شهر و دستگرد اظهار داشت: موهبت‌ها و پتانسیل‌های ویژه و بسیار زیادی در این دو شهر وجود دارد، از جمله آن می‌توان به اصالت مردم اشاره کرد که این ویژگی مهمترین پشتوانه در شکل گیری شهرها و ارتقاء کیفیت آن است.  

معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی هدف از این بازدیدها را رفع معضلات و مشکلات موجود در برنامه ریزی شهری و پاسخگویی به مطالبات بر حق مردمی عنوان کرد و گفت: معضل اصلی در شهرهای شاهین شهر و دستگرد مربوط به تغییر در خطوط محدوده در طرح‌های مختلف است.  

 وی افزود: تغییر در خط محدوده این دو شهر مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است که در این رابطه بررسی‌های لازم بعمل آمد و مقرر شد به صورت کلی این مباحث در کمیسیون ماده ۵ و در صورت نیاز در کارگروه و شورای برنامه‌ریزی مطرح و حل شود.  

صادق مالواجرد تصریح کرد: معضلات و مشکلاتی که در این بازدید مطرح و مورد بررسی قرار گرفت طی صورتجلسه تنظیمی در شورای عالی شهرسازی و معماری مطرح و به لطف خدا تا پایان سال این مشکلات مرتفع می‌شود.  

 گفتنی است: صادق مالواجرد، به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور بررسی و رفع مشکلات از اراضی (کوی کارمندان، محله D هشت بهشت و محله میلاد) واقع در شاهین شهر و میدان وحدت شهر دستگرد بازدید کرد.