شناسهٔ خبر: 102945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به سوالات مردم در سامانه سامد

سامد مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران روز شنبه۱۱ دیماه۱۴۰۰ در مرکز سامد (تلفن ۱۱۱) مرکز بازرسی استانداری تهران پاسخگوی پیشنهادات،انتقادات و سوالات مردمی بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران  به منظور تقویت تعامل مردم و دولت، پاسخگویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان،  از ساعت ۹ الی ۱۱ امروزصبح از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت در محل بازرسی استانداری تهران پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم بود.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در این خصوص گفت: هدف سامانه سامد کاهش مراجعات حضوری مردم و تسریع در پاسخگویی مدیران به درخواست‌ها و شکایات مردم بوده و فرصتی است مغتنم برای مسئولین دستگاه‌ها تا مسائل و مشکلات را برطرف کرده و رضایت‌مندی مردم افزایش یابد.

وی به چگونگی استفاده از سامانه سامد اشاره کرد و اذعان داشت: مردم می‌توانند با استفاده از شماره تلفن ۱۱۱ شکایت یا درخواست‌های خود را مطرح کنند، کارشناسان سامد با دریافت کد ملی و مشخصات فردی نسبت به ثبت درخواستها اقدام کرده و کد رهگیری برای متقاضیان ارائه می‌کنند، همچنین شهروندان محترم می توانند از طریق این کدرهگیری پاسخ درخواست خود را پیگیری و از نتیجه مطلع شوند.

لازم به ذکر است در راستای برنامه زمانبندی حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در مرکز الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) خلیل محبت خواه،   مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران به صورت برخط پاسخگوی تعداد ۱۵ تماس‌مردمی و یک نفر به صورت حضوری بوده و در ادامه دستورات لازم به معاونتهای مربوطه این اداره کل در جهت حل و فصل موضوعات صادر شد.