شناسهٔ خبر: 102948 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد:‌

ارتقا سطح کیفی زندگی و خدمات به ساکنان مسکن مهر ماهدشت در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

ماهدشت جلسه بررسی و رفع مشکلات مسکن مهر شهرک پیام به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز و با حضور شهردار ماهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)،  رضا خالقی در جلسه بررسی و رفع مشکلات مسکن مهر شهرک پیام گفت: با توجه به مطالبات مردم از دولت در خصوص ارتقا سطح خدمات رسانی تمام ارگان‌های مرتبط به ویژه شهرداری ماهدشت باید به وظایف خود عمل کنند تا با تعامل مناسب فی مابین دستگاه‌های اجرایی موجبات رضایتمندی مردم فراهم شود.

در ادامه شهردار ماهدشت با تاکید بر لزوم ساماندهی فضای سبز و اراضی خدماتی از قبیل آتش‌نشانی و بازار روز در این پروژ مسکن مهر تصریح کرد: مشکلات تردد مردم با اضافه شدن چند دستگاه تاکسی و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تا حد زیادی مرتفع شده است. با این حال امیدواریم با فراهم کردن امکانات از جمله ساخت بازار روز و همچنین ساماندهی ورودی و خروجی به شهرک باعث ایجاد رضایتمندی مردم شویم.

در پایان خالقی با تاکید دوباره بر لزوم تسریع در خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: دستورات لازم در خصوص واگذاری اراضی مورد نیاز شهرداری ماهدشت و رفع برخی موانع داده شده است. مشکلات ساکنین مسکن مهر مربوط به تمام دستگاه‌های دولتی است و همه ارگان‌ها باید در رفع این معضلات و ارتقا سطح کیفی زندگی اقدام کنند.