شناسهٔ خبر: 102974 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت یوم الله ۹ دی برگزار شد؛

دیدارهای دوستانه فوتسال بین اداره‌ کل راه و شهرسازی خراسان شمالی و اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

فوتسال خراسان شمالی 1 دیدارهای دوستانه فوتسال بین دو اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی و اداره‌ کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به میزبانی خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۹ دی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، در مجموع سه دیدار طی روزهای پنجشنبه ۹ دی ماه و جمعه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ بین تیم های فوتسال اداره‌ کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خراسان رضوی برگزار شد.
دیدار اول در روز پنجشنبه مورخ ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۰ بین دو تیم راه و شهرسازی خراسان شمالی و راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد که تیم راه و شهرسازی خراسان شمالی موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ تیم خراسان رضوی را شکست دهد.
دیدار دوم نیز روز جمعه مورخ ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۹ صبح بین راه و شهرسازی خراسان شمالی و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خراسان رضوی برگزار شد که باز هم تیم راه و شهرسازی خراسان شمالی موفق شد تیم آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خراسان رضوی را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد.
گفتنی است این دیدارها به صورت رفت و برگشت برگزار شد که دیدارهای رفت به میزبانی راه و شهرسازی خراسان شمالی خراسان شمالی برگزار شد و دیدارهای برگشت نیز دو هفته آینده به میزبانی راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.