شناسهٔ خبر: 102983 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

افزایش ۱۰ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی ایلام

دلخواه مدیرکل.PNG مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اظهار داشت: از ابتدای سال بیش از ۲۸ میلیون و ۸۳۴ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ایلام ، نورالله دلخواه گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از ۲۸ میلیون و ۸۳۴ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام توسط دستگاه های تردد شمار این اداره کل به ثبت رسیده است که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: محور ایوان –ایلام با بیش از یک میلیون و ۳۹۷ هزار و محور سرابله – ایلام با بیش از یک میلیون و ۲۹۱هزار تردد، دارای بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه در این بازه زمانی بوده اند.

دلخواه عنوان کرد: بر اساس نتایج استخراج شده از سامانه های ترددشمار سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در محورهای مواصلاتی استان ۳ میلیون و ۲۶۶ هزار است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶درصد افزایش را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۰۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف و تردد شمار و همچنین سه تابلو متغییر در محورهای مواصلاتی استان ایلام فعال می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام خاطر نشان کرد: سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی هموطنان درخصوص اطلاع‌رسانی وضعیت جاده‌های استان است و به مردم توصیه می‌شود پیش‌از سفر حتماً از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/