شناسهٔ خبر: 103054 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ی استان خبر داد:

استقرار ۳۰ اکیپ ثابت و سیار همزمان با شروع بارندگی‌ها

اکیپ ثابت و سیار همزمان با شروع بارندگی در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۳۰ اکیپ ثابت و سیار همزمان با شروع بارندگی ها در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان ایوب کرد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در سطح محورهای مواصلاتی از چند روز گذشته اعلام شده بود افزود: کلیه نیروها در آماده باش کامل هستند و با شروع بارش ها از عصر روز گذشته در محورهای مواصلاتی شمال استان مستقر شدند.

وی گفت: راهداران با داشتن روحیه بسیجی به طور شبانه روز به منظور فراهم آوردن آرامش مردم در سطح جاده های استان در تلاشند و عظمت کار آن ها در جاده های کوهستانی و سخت گذر به وضوح بیشتری دیده می شود. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۳۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری با بکارگیری ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با تعداد ۳۳۵ راهدار به منظور روان سازی ترافیک، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امداد رسانی در محورهای مواصلاتی شمال استان مستقر هستند.

کرد با اشاره به اینکه کلیه محورهای مواصلاتی شمال استان باز است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر محور زاهدان، خاش، زاهدان زابل دارای بارندگی و مه آلود گزارش شده و تردد با چراغ روشن و رعایت جوانب احتیاط صورت می گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در خاتمه اظهار داشت: ضروری است مردم سیستان و بلوچستان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی کنونی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی، اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/