شناسهٔ خبر: 103063 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

الزام دست اندرکاران جابجایی عزاداران به اجرای تمهیدات ابلاغ شده

اجرای تمهیدات جابه جایی عزاداران مراسم شهید سردار سلیمانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: شرکت‌های مسافربری سرشبکه و زیر شبکه به منظور ایجاد پیوستگی و هماهنگی بیشتر در راستای خدمات دهی مطلوب به عزاداران دومین سالگرد شهید سپهبد سلیمانی آمادگی کامل داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از تهران ، حیدر نوروزی اظهار کرد: به منظور احترام به مقام شامخ سردار دلها حاج قاسم سلیمانی جهت جابجایی عزاداران مراسم  دومین سالگرد سردار قاسم سلیمانی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تمهیدات و تاکیدات لازم به اتحادیه ها ابلاغ شده است که لزوم برنامه ریزی جامع و کامل جهت تسهیل در جابه جایی زائران به مرقد مطهر این شهید والا مقام ضرورت دارد .

نوروزی همچنین خاطر نشان کرد: از آنجایی که کمالیابی این امر در گرو مدیریت درست و با برنامه است افزود: با تبیین کامل خدمات حمل و نقلی و اجرای دقیق شاخص های شیوه نامه صادره، امیدواریم رضایت کاربران جاده ای فراهم گردد.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اظهار داشت: لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی تعیین شده در کلیه سفرهای بین شهری با ناوگان عمومی و نظارت مستمر کارشناسان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: به منظور حفظ جان و سلامت مسافرین ، رعایت زمان دقیق رانندگی و به کارگیری رانندگان آشنا به مسیر و همچنین لزوم تعیین راننده سوم در مسیرهای طولانی، بسیار ضروری است .

حیدر نوروزی همچنین افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی در استان و بیشترمسیرها نظارت  انجمن ها و شرکتهای مسافربری ذیربط بر آماده به کار بودن سیستم گرمایشی و ارائه لوازم بهداشتی در اتوبوس های اعزامی مورد تاکید است.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در پایان اظهار کرد: تیم های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در کلیه مسیرهای این استان مستقر و در آماده باش کامل قرار دارند و از مردم می خواهیم با سرعت مطمئنه در مسیرها رانندگی کنند و برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در کلیه مسیرهای کشور با سامانه 141 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/