شناسهٔ خبر: 103104 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار انجام گرفت:

برگزاری نهمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه وشهرسازی گلستان از برگزاری نهمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سالجاری به ریاست استاندار گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) ، نهمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سالجاری به ریاست زنگانه استاندار گلستان  و با حضور همدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، محبوبی  مدیر کل  راه وشهرسازی استان گلستان و  سایر مدیران دستگاههای اجرایی عضو کارگروه برگزار شد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان گلستان و دبیر کارگروه در این باره اظهار داشت: در نهمین جلسه کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان که در هفته جاری در محل سالن جلسات شهیدباهنر استانداری گلستان برگزار شد موارد ارسالی به دبیرخانه این کارگروه شامل تعیین کاربری احداث بناهای واحدهای صنعتی، خدمات رفاهی، دامداری و تولیدی و افزایش سطح اشغال و تغییر کاربری در داخل حریم و خارج از حریم شهرهای استان طبق درخواست های اشخاص و سایر ارگانهای دولتی و غیر دولتی بررسی شد.

محبوبی با بیان اینکه یکی از مصوبات کارگروه در راستای تأمین زمین برای اجرای قانون جهش تولید مسکن بوده است اظهار داشت:  در این جلسه با الحاق به محدوده اراضی ملی شهر بندرگز، نوکنده در راستای تأمین زمین برای اجرای قانون جهش تولید مسکن موافقت شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در حاشیه این جلسه اضافه کرد: ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن  تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ تمدید شده و متقاضیان می توانند ثبت نام خود را تا این تاریخ  قطعی کنند.