شناسهٔ خبر: 103128 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

افزایش ۱۴ درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان

جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از افزایش ۱۴ درصدی جابجایی مسافر بوسیله ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری در ۹ ماهه سال جاری در حوزه تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  از سیستان و بلوچستان ایوب کرد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یک میلیون ۷۱۰ هزار و ۹۱۸ مسافر در این مدت در قالب ۱۸۷ هزار و ۱۱۱ سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهاي سواري كرايه برون شهري جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته  افزایش ۱۴ درصدی در جابجایی مسافر را نشان می دهد.

وی ادامه داد: بر اساس آمار موجود، ۶۰ درصد سفرهای ثبت شده در این مدت به مقاصد درون استانی و ۴۰ درصد به مقصد برون استانی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا همچنان استفاده از ماسک در اماکن عمومی اجباری بوده و این تصمیم در مورد سرنشینان و مسافران اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌های بین شهری نیز صدق می‌کند و تنها افرادی می توانند از وسایل حمل و نقل عمومی مسافری استفاده نمایند که کارت واکسن یا تست پی سی آر منفی ۷۲ ساعته داشته باشند.

کرد خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۳۸۵ راننده مسافری فعال، ۹۶۲ دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و ۴۳۷ دستگاه ناوگان مینی بوسی و ۷۹۶ دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

/انتهای پیام