شناسهٔ خبر: 103179 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

ثبت نام بیش از ۵۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن اردبیل

حیدری - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از ثبت نام بیش از ۵۰ هزار و ۳۳۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه شورای مسکن استان که با محوریت طرح جهش تولید مسکن برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شناسايي اراضی مورد نياز در شهراردبيل و تحويل اراضي مورد نياز در شهرهاي زير ۱۰۰ هزار نفر به بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان و نسبت به شناسايي كسري اراضي مورد نياز جهت توافق ؛ خريد و ... در مركز استان و ساير شهرستانها تا پايان سال اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد : از کل ثبت نام‌کنندگان نهضت ملی مسکن، سهم شهرستان اردبیل۳۲ هزار و ۸۱۸ نفر بوده که پس از طی مراحل استعلام ، پالایش و اقدامات اجرایی افراد واجد شرایط برای این طرح معرفی خواهند شد.

دبیر شورای مسکن استان از ثبت نام  بیش از ۵۰ هزار و ۳۳۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خبر داد و افزود: ۶۳۵۲۹ واحد مسکن ،کل برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی که مقرر است در سطح شهرهای استان اردبیل و درطول ۴ سال ساخته شود.

حیدری درخصوص تامين زمين براي طرح جهش توليد مسكن گفت: فراخوان انتخاب پيمانكاران و سازندگان در مركز استان و ساير شهرستانها (شهرهاي بالاي ۱۰۰هزارنفر و زير ۱۰۰ هزارنفر جمعيت) هفته آینده برگزار خواهد شد .

سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در ادامه این جلسه از اداره کل راه و شهرسازی خواست کلیه مشخصات زمین‌های شناسایی شده را به دستگاه‌های خدمات رسان ابلاغ کند تا برنامه ریزی لازم برای خدمات‌رسانی و ایجاد زیرساخت‌ها صورت گیرد.

وی گفت: باتوجه به اعلام آمادگي پيمانكاران و سرمايه گذاران بخش خصوصي جهت احداث طرح جهش توليد مسكن مقررگرديد افراد توانمند توسط معاونت عمراني استانداري معرفي گردند.

عاملی اضافه کرد : باتوجه به ابلاغ تسهيلات ۳۵۰ ميليون تومان ، بانك مسكن نسبت به پيگيري ابلاغ شيوه نامه افزايش این تسهيلات اقدام نمايد.