شناسهٔ خبر: 103297 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت ‌راه‌های کشور خبر داد:

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران/ ترافیک نیمه‌سنگین در محور شهریار-تهران

ترافیک آزاد راه تهران شمال کارشناس مرکز مدیریت راه‌‌های کشور از وجود ترافیک سنگین در آزادراه قزوین به سمت کرج حدفاصل خروجی محمدشهر تا پل فردیس خبر داد.

حمیدرضا فرامرزی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص وضعیت ترافیکی و جاده‌ای محورهای برون‌شهری کشور به ارایه توضیح پرداخت.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در آزادراه قزوین به سمت کرج حدفاصل خروجی محمدشهر تا پل فردیس،  ترافیک سنگین وجود دارد، گفت: همچنین در محور شهریار به تهران محدوده سه‌راهی شهر قدس ترافیک سنگین گزاش شده است.

فرامرزی علاوه‌بر این از وجود ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج به سمت تهران محدوده متروی ایران خودرو خبر داد و تصریح کرد: در سایر محورهای مواصلاتی تردد عادی و روان برقرار است.

به‌گفته کارشناس مرکز مدیریت راه‌‌های کشور، از نظر جوی نیز محورهای مواصلاتی فاقد هرگونه مداخلی جوی است و تاکنون هیچ بارشی پیش‌بینی نشده است.

وی همچنین از محدودیت تردد با تغییر مسیر در دو محور استان هرمزگان خبر و توضیح داد: محور بندر خمیر-بندر لنگه تا اطلاع بعدی مسدود است؛ بر این اساس تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر-دژگان-بندرلنگه انجام می‌شود.

فرامرزی درباره دومین محور دارای تغییر مسیر نیز گفت: محور بندر خمیر-بندرعباس تا اطلاع بعدی مسدود است؛ بدین ترتیب تردد از مسیر جایگزین سه‌راهی گچین-سه‌راهی منبع آب انجام می‌شود.

به‌گفته کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، محورهای جایگزین انسدادها، با حداقل اختلاف نسبت به محور اصلی اعمال شده است.

درحال بارگزاری...

دریافت فایل road 9 با حجم
1 MB