شناسهٔ خبر: 103316 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

بارندگی ۲۰۰ میلیارد ریال به راه های شمال سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

خسارت وارده به راه های شمال سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی‌های شدید چند روز اخیر ۲۰۰ میلیارد ریال به راه های ارتباطی تحت پوشش این اداره کل در شمال استان خسارت وارد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بیشترین خسارت وارده این مدت به محورهای مواصلاتی نهبندان - سفیدآبه و میل نادر - سفید آبه اختصاص دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی‌های شدید چند روز اخیر ۲۰۰ میلیارد ریال به راه های ارتباطی تحت پوشش این اداره کل در شمال استان خسارت وارد کرد.

وی ادامه داد: همزمان با هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی در سیستان و بلوچستان ۳۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری این اداره کل با بکارگیری ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با تعداد ۳۳۵ راهدار به منظور روان سازی ترافیک، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امداد رسانی در محورهای مواصلاتی شمال استان مستقر و به ارائه خدمت پرداختند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه، کلیه محورهای مواصلاتی شمال استان به جز محور میل نادر به سفید آبه که همچنان مسدود است، باز و تردد در آنها امکان پذیر است، گفت:  امیدواریم با توجه به تدابیر اتخاذ شده برای زمستان امسال، شاهد هیچ مشکلی در تردد در محورهای استان نباشیم.

کرد خاطر نشان کرد: آگاهی از آخرین وضعیت راه های سیستان و بلوچستان، شرایط راه های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آنها دست یابند.

انتهای پیام/