شناسهٔ خبر: 103318 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:‌

ثبت نام بیش از ۲۴ هزار نفر در فراخوان مرحله اول طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان شمالی

فراخوان مرحله اول نهضت ملی خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از ثبت نام بیش از ۲۴ هزار نفر در فراخوان مرحله اول طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی ضمن اعلام این خبر گفت : با اتمام مهلت ثبت نام مرحله اول طرح نهضت ملی مسکن در استان، ۲۴ هزار و ۴۶۹ نفر در این طرح ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند.
 وی به جزئیات ثبت نام در شهرهای استان اشاره کرد و افزود : بیشترین ثبت نام مربوط به شهر بجنورد با ۱۰۶۸۵ نفر و کمترین ثبت نام مربوط به شهر تیتکانلو با ۵۸ نفر می باشد.
 قاسمی اضافه کرد : در آشخانه ۲۹۶۹ نفر، اسفراین ۳۵۸۷ نفر، ایور ۱۶۵ نفر، بجنورد ۱۰۶۸۵ نفر، تیتکانلو ۵۸ نفر، جاجرم ۱۸۶۱ نفر، درق ۳۰۶ نفر، راز ۱۵۶ نفر، شیروان ۳۸۸۲ نفر و گرمه ۸۰۰ نفر نسبت به ثبت نام اولیه خود در طرح نهضت ملی مسکن در استان اقدام کرده اند.
 وی تصریح کرد: در خصوص ثبت نام از افراد مجرد، ثبت‌نام مجردان مرد بالای ۲۳ سال شرایطی دارد که  پس از اعلام توسط وزارت راه و شهرسازی اعلام خواهد شد و این دسته از متقاضیان باید به آن توجه داشته باشند.
 گفتنی است، مجردها به شرط تنظیم تعهد نامه محضری برای ارائه عقد نامه در هنگام واگذاری واحد مسکونی می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن بعد از ابلاغ نهایی دستورالعمل، ثبت‌نام کنند. مطابق متن پیشنهادی برای ابلاغ در صورتی که در هنگام واگذاری به تعهد ازدواج عمل نکنند، قرارداد واگذاری واحد فسخ می‌شود.