شناسهٔ خبر: 103338 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سالجاری تاکنون صورت گرفت:

۷۶ میلیارد ریال هزینه برای بهسازی محورهای مواصلاتی ثلاث باباجانی

عملیات روکش آسفالت - کرمانشاه رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ثلاث باباجانی گفت: برای اجرای سه پروژه بهسازی جاده‌های این شهرستان بیش از ۷۶ میلیارد ریال اعتبار از ابتدای سال جاری تاکنون هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه، حسن سهرابی افزود: از ابتدای سالجاری هشت کیلومتر از محور تازه‌آباد به شیخ صله با هزینه‌ای بیش از ۶۰ میلیارد روکش آسفالت شده که این اعتبار با مساعدت مهندس کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، پیگیری لهونی نماینده محترم مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی جذب شده است.

وی با بیان اینکه ۲ میلیارد و ٨۶۰ میلیون ریال در سال جاری برای بهسازی بخشی از این محور ارتباطی تصویب شده است، ادامه داد: در سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای لکه گیری این محور هزینه شده است.

سهرابی افزود: محور تازه آباد به شیخ صله از محورهای ترانزیتی استان کرمانشاه است و روزانه شاهد تردد بیش از ۲۰۰ کامیون و تریلر در این محور به سمت بازارچه مرزی شیخ صله هستیم.

وی گفت: بازارچه مرزی شیخ صله در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز کرد و از بازارچه‌های رسمی کشور است که در فاصله ۴۵ کیلومتری شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی و در جوار روستایی به همین نام قرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستان ثلاث باباجانی اضافه کرد: امسال برای تامین و آسفالت لکه گیری شیخ صله به قالیچه ۹ میلیارد ریال و برای اصلاح و تغییر مسیر پیچ پر حادثه "دره شهدا" هفت میلیارد ریال هزینه شده است.

سهرابی اظهار داشت: از عمر آسفالت و روکش راه‌های شهرستان ثلاث باباجانی بیش از ۲۰ سال می گذرد و برای بهسازی این مسیرها، به اعتبارات بسیار کلانی نیاز داریم.

انتهای پیام/