شناسهٔ خبر: 103417 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن؛

بیش از ۲۰۰ هزار نفر در استان فارس ثبت نام کرده اند

بیش از 200 هزار نفر در فارس نهضت ملی ثبت نام کرده اند از ابتدای شروع ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس بیش از ۲۰۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند که بیشترین ثبت نام را بعد از تهران و اصفهان به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ( فارس) جعفر زاهدی، مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس برای احداث ۱۸۸ هزار واحد طی ۴ سال ۴۷۵۳ هکتار زمین مورد نیاز است که بیش از نیمی از آن آماده شده است.

وی اظهار داشت: در صورت تامین منابع مالی حمایتی اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن در نرخ های سود متفاوت برای دهک های متفاوت درآمدی خواهد بود.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: در شهر شیراز برای تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۹ درصد برای دهک های ۴ و ۵ مبلغ اقساط بدون سود دوران مشارکت ۳ میلیون و هفتصد هزار تومان خواهد بود.

وی متذکر شد برای دهک های اول تا سوم بدون سود دوران مشارکت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مبلغ اقساط آن است.

جعفر زاهدی اضافه کرد: در سایر شهرهای استان فارس برای تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی برای دهک های ۴ و ۵ مبلغ اقساط بدون سود دوران مشارکت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای دهک های اول تا سوم ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

همچنین رقم اقساط برای دهک ۱ و ۲ و ۳ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

شایان ذکر است که ثبت نام مردان مجرد که ۲۳ سال را تمام کرده اند ، از دوشنبه ۲۰ دی ماه آغاز شده و یک ماه نیز فرصت ثبت نام دارند.