شناسهٔ خبر: 103422 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اداره‌كل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام پذیرفت؛

بررسی روند اجرای ۱۱۴ طرح و پروژه در سطح استان اصفهان

جلسه هم اندیشی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرمانداران و شهرداران جرقویه و ورزنه- اصفهان روند اجرای ۱۱۴  طرح و پروژه در ۹ شهرستان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و تنی چند از مسئولین آن شهرستان‌ها، در طی سالجاری مورد بررسی قرار گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، در نشست‌های مشترک علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرمانداران و دیگر مسئولین شهرستانی، که در طی سفر به شهرستان‌های تابعه و یا به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در سالجاری انجام پذیرفته است حدود ۱۱۴ طرح و پروژه مورد بررسی قرار گرفت.  

در این جلسات علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات فرا روی توسعه پایدار شهرستان‌های استان و  پیگیری طرح‌های حوزه راه و شهرسازی، جهت تسریع در روند اجرای آنها و رفع موانع تدابیری اتخاذ شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان هدف از این جلسات هم اندیشی را تعامل و همکاری در راستای رفع مشکلات راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: ایجاد توسعه پایدار و استفاده از ظرفیت‌های ویژه شهرستان‌های تابعه مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و همکاری همه نهادهای ذیربط است.     

 وی اولویت‌بخشی، رسیدگی به مسائل و کسب رضایت مردم را از وظایف اصلی برشمرد و گفت: سفرهای شهرستانی و حضور مسئولین در شهرستان ها موجب تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه و فتح بابی جهت رفع مشکلات است.  

قاری‌قرآن در دیدار با مسئولین شهرستان‌های تیران و کرون، مبارکه، برخوار، لنجان، شاهین شهر و میمه، نجف آباد، فریدونشهر، ورزنه و جرقویه ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات در حال انجام، روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا را مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد: جهت تسریع در روند پروژه‌ها، عزم جدی نیاز است که این موضوع نیز تعامل و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط را می‌طلبد.  

 وی با اشاره به محدودیت‌ها و چالش‌های موجود در روند پروژه‌های راهسازی مبحث عدم تامین منابع مالی را یکی از دلایل اصلی افزایش مدت اجرای پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: مطابق با سیاست گذاری‌های بعمل آمده هدف ما اجرای پروژه‌هایی با کیفیت و به سرانجام رساندن آن است لذا ضروری است پیش از آغاز پروژه ابتدا موضوع اعتبار آن تعیین تکلیف شود.