شناسهٔ خبر: 103433 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

صدور خدمات فنی و مهندسی به افغانستان شتاب می‌گیرد

بازدید مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در دیدار با معاون راه‌آهن و مدیر آزمایشگاه وزارت فواید عامه افغانستان بر سرعت گرفتن صدور خدمات فنی و مهندسی به افغانستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، امروز دوشنبه ۲۰ دی ماه میزبان هیاتی به سرپرستی حسین میرشفیع مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور افغانستان و غفوری معاون راه‌آهن وزارت فواید عامه و " بادشاه قیاسی" مدیر آزمایشگاه‌های وزارت فواید عامه افغانستان با مجید کیانپور رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دیدار و علاقمندی خود را برای حضور و دریافت نظرات کارشناسی و تخصصی در زمینه موضوعات مشترک ابراز کردند.

در این دیدار مجید کیانپور ضمن معرفی توانمندی‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمادگی دارد بسته به نیاز فنی کشور افغانستان تمام خدمات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد و خدمات فنی، مهندسی و آموزشی را ارائه کند.

طرف افغانستانی نیز در این دیدار با علاقمندی به حضور ایران در کشور افغانستان و ارائه خدمات فنی و مهندسی خواستار راه‌اندازی مرکز تحقیقات آزمایشگاهی در زمینه‌های ژئوتکنیک، مکانیک خاک و سنگ، سیمان، بتن، مقاومت مصالح، قیر و آسفالت و مصالح مصرفی در ساخت راه و راه‌آهن و همچنین دریافت خدمات فنی و مهندسی آزمایشگاهی برای پروژه‌ها و زیرساخت‌های کشور افغانستان شد.

همچنین در این دیدار هیات افغانستانی خواستار تجهیز آزمایشگاه با تجهیزات آزمایشگاهی ساخته شده توسط متخصین شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و آموزش پرسنل و مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور افغانستان در زمینه‌های فنی، مهندسی و آزمایشگاهی شد.

هیات افغانستانی با حضور در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از بخش‌های مختلف آزمایشگاه شامل آزمایشگاه سه گانه مهندسی خاک، کارگاه آسفالت و بتن بازدید کردند.