شناسهٔ خبر: 103435 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد؛

ارائه تسهیلات متقاضیان خودمالکی خراسان‌ شمالی در طرح نهضت ملی مسکن

 تسهیلات متقاضیان خودمالکی خراسان‌ شمالی مدیرکل راه وشهرسازی خراسان شمالی از امکان استفاده از تسهیلات ساخت در طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان خودمالک دراستان خراسان شمالی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی گفت: با پیگیری های صورت گرفته متقاضیان خودمالک می‌توانند جهت استفاده از تسهیلات ساخت در طرح نهضت ملی مسکن به سامانه saman.mrud.ir مراجعه و از تسهیلات این طرح برای ساخت واحدهای خود بهره مند شوند.

وی افزود: میزان این تسهیلات درشهر بجنورد ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان است وداشتن پروانه ساختمان و سند مالکیت ملک ضروری است.

قاسمی ادامه داد: مالکین این اراضی می توانند به ازای هر واحد تسهیلات مزبور را اخذ و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را جهت اخذ کارت قسط به بانک عامل‌ معرفی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: نکته حایز اهمیت این است افرادی که جهت فروش اقساطی معرفی می شوند نیازی به دارا بودن شرایط ماده یک آئین نامه قانون ساماندهی مسکن را نداشته و به عبارتی شرایط احراز واجد شرایط بودن در طرح های مسکن ضرورتی ندارد.