شناسهٔ خبر: 103457 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت ‌راه‌های کشور خبر داد:

ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین و قزوین-کرج/مسدودی محورهای دهگلان-حسین‌ آباد و دالکی-برازجان

تردد خودرو کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل استاندارد تا مهرویلا خبر داد.

حمیدرضا فرامرزی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی در خصوص وضعیت ترافیکی و جاده‌ای محورهای برون‌شهری کشور به ارائه توضیح پرداخت.

وی از وجود ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل استاندارد تا مهرویلا خبر داد و گفت: همچنین در لاین برگشت در محور قروین به کرج محدوده پل کلاک نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

فرامرزی با بیان اینکه محور دهگلان - حسین آباد نیز از روز هجدهم به دلیل بروز تصادف مسدود است، توضیح داد: از آنجایی که این محور نیازمند یکسری ایمن‌سازی‌ها است زمان دقیق بازگشایی آن مشخص نیست.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین از مسدود شدن محور دالکی-برازجان در استان بوشهر به دلیل تخریب پل از دیروز خبر داد و گفت: بازگشایی این مسیر نیز هنوز مشخص نیست بنابراین محور کمربندی قدیم برازجان به عنوان جایگزین برای تردد اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در مابقی محورهای مواصلاتی کشور تردد عادی و روانی برقرار است، درباره وضعیت جوی محورها نیز اظهار داشت: از نظر جوی در برخی از محورهای استان‌های کردستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران و در استان‌های کرمانشاه، لرستان و خوزستان بارش باران گزارش شده است.