شناسهٔ خبر: 103469 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سالجاری اتفاق افتاد؛

افزایش ۱۷ درصدی جابجایی مسافر در ایلام

جابه جایی مسافر.jpg معاون حمل و نقل ایلام گفت: جابه جایی مسافر در استان از اول سالجاری تاکنون،  ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از راهداری ایلام؛ حافظ علی حسینی معاون حمل ونقل ایلام اظهار کرد: از اول امسال تاکنون  بیش از ۵۲۷ هزار و ۴۸۷ مسافر توسط ناوگان حمل ونقل استان جابه به شده اند که این میزان حمل مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷درصد رشد داشته است.

وی گفت: این تعداد مسافر جابه جا شده در قالب ۱۱۳ هزار و ۸۳۰  سفر انجام شده که تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

معاون حمل ونقل ایلام با بیان اینکه در پی شیوع کرونا تمامی پروتکل‌های بهداشتی به صورت جدی رعایت می‌شود، یادآور شد: استفاده از ماسک در همه وسایل حمل و نقل عمومی بین‌شهری و پایانه‌های مسافری اجباری و الزامی است.

وی عنوان کرد: مسافرانی که از ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافری استفاده می‌کنند درصورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از طریق شماره تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گزارش تخلف صورت گرفته را به اپراتورها ارائه کنند.

انتهای پیام/