شناسهٔ خبر: 103525 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری ملاقات مردمی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در تمام روزهای هفته

ملاقات مردمی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در تمام روزهای هفته با تعدادی از مراجعه کنندگان در دفتر محل کار با حفظ پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری یا تلفنی دیدار و به درخواست های آنها رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: از آنجا که توفیق خدمت رسانی به مردم و تلاش برای بهبود و ارتقا کیفیت زندگی آنان و به تعبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی آسان کردن زندگی برای مردم عزیز در راس امور است در تمام روزهای هفته و روزهای سه شنبه با تعداد بیشتر ارباب رجوعان به صورت (حضوری و تلفنی) دیدار داشته وبه درخواست های آنهارسیدگی شد.

لازم به ذکر است در برنامه دیدار و ملاقات‌های مردمی و طبق برنامه‌ریزی قبلی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعدادی از مراجعین مردمی درخواست های خود را به صورت حضوری ارائه و  محبت خواه پس از شنیدن مسائل و مشکلات آنان دستورات لازم را برای مساعدت و همکاری در چارچوب فانون به معاونین و مدیران مربوطه صادر می نماید.

همچنین گفتنی است این درخواست ها بیشتر پیرامون مسائلی از قبیل نهضت ملی مسکن، کمیسیون ماده ۱۲، درخواست انتقال سند، معوض، واگذاری و تمدید مهلت ساخت است.