شناسهٔ خبر: 103537 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه نصب و راه اندازی وب کیوسک در پایانه مسافربری شهرستان ایذه

راهداری خوزستان جلسه نصب و راه اندازی وب کیوسک در پایانه مسافربری شهرستان ایذه در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در جلسه نصب و راه اندازی وب کیوسک در پایانه مسافربری شهرستان ایذه که با حضور  رئیس انجمن شرکت های مسافربری شهرستان و مديران عامل شركت های مسافربری ایذه برگزار شد، گفت: با توجه به تعداد قابل توجه جابجایی مسافر درون و برون استانی از پایانه مسافربری ایذه، نصب و راه اندازی وب کیوسک در پایانه مسافربری این شهرستان یک نیاز ضرروی است و این اقدام هرچه سریع تر باید اجرایی شود.

حمزه احمدی پور با تأکید بر همکاری انجمن شرکت های مسافربری شهرستان ایذه برای راه اندازی وب کیوسک در پایانه مسافربری این شهرستان، افزود: تمامی شرکت های حمل و نقل مسافربری در ایذه باید تحت خدمات ارائه شده وب کیوسک در پایانه مسافربری این شهرستان قرار گیرند.

وی بیان کرد: این اداره کل در نظر دارد با استقرار و همکاری نیروی انتظامی در پایانه مسافربری ایذه، نسبت به برخورد قاطعانه و قانونی با رانندگان متخلف اقدام کند.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در این جلسه بر لزوم شناسایی و ساماندهی توقف گاه های غیرمجاز در پایانه مسافربری ایذه تأکید کرد.

انتهای پیام/