شناسهٔ خبر: 103592 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و‌نقل جاده ای شهرستان خوی:

راهداران شهرستان خوی ناجی مادر گرفتار در برف و کولاک شدند

نجات مادر گرفتار در برف خوی رئیس اداره راهداری و حمل و‌نقل جاده ای شهرستان خوی از نجات جان مادر باردار گرفتار در برف و کولاک روستای هدر بخش صفائی شهرستان خوی طی عملیات برف روبی صبح امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، اصغر کاظمی از عملیات امداد و نجات مادر باردار گرفتار در برف و کولاک خبر داد و گفت: در اثر بارش شدید برف و مسدود شدن محورهای روستایی بخش صفائیه آمبولانس شبکه بهداشت که در حال عزیمت به روستا و حمل بیمار بود در مسیر روستای آغباش به هدر دچار مشکل شد که در اسرع وقت عوامل راهداری در محل حضور یافته و اقدام به بازگشایی مسیر نموده و در نهایت مادر باردار و فرزند صحیح و سالم تحویل عوامل شبکه بهداشت گردید و از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی از استفاده ۳۰۰ تن شن و ماسه تاکنون جهت عملیات برف روبی در محورهای این شهرستان خبر داد و گفت: طی بارش برف و کولاک ۳۰ نفر از راهداران و ۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات در حال عملیات برف روبی هستند.

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای شهرستان خوی گفت: بارش شدید برف در شهرستان خوی موجب مسدود شدن راه مواصلاتی ۴۱ روستا در این شهرستان شد.

کاظمی تصریح کرد: بر  اثر بارش سنگین برف راه  ۲۶ روستا در بخش صفائیه و منطقه آلند ،۱۳ روستا در بخش قطور و ۲ روستا در بخش مرکزی خود مسدود شده است.

وی افزود: بدنبال بارش سنگین برف و کولاک محور چالدران - خوی تا اطلاع ثانوی بسته است جهت تردد از محور جایگزین چالدران - چایپاره استفاده شود نیز تردد در سایر  محورهای  اصلی خوی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

کاظمی با بیان اینکه راهداران در حال بازگشایی ونمک پاشی محورهای مواصلاتی این شهرستان هستند،تاکید کرد: مسافرین از تردد در روزهای برفگیر خودداری کنند و در صورت لزوم به تردد حتما با ایمنی کامل و تجهیزات لازم تردد نمایند تا شاهد حوادث و سوانح جاده ای ناخواسته در محورها نباشیم.

انتهای پیام/