شناسهٔ خبر: 103595 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

حل مشکل اسناد مالکیت بیش از ۵۰۰ باب خانه در محله اسلام آباد شهر بندرعباس/ ابلاغ مجوز در هفته پیش رو به اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان

بازدید همزمان با سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان و بازدید نمایندگان وزارت راه و شهرسازی از محله اسلام آباد شهر بندرعباس مشکل اسناد مالکیت بیش از ۵۰۰ باب از خانه های مسکونی این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همزمان با سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان و بازدید نمایندگان وزارت راه و شهرسازی از محله اسلام آباد شهر بندرعباس مشکل اسناد مالکیت بیش از ۵۰۰ باب از خانه های مسکونی این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

حسین مذنب، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در این سفر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در این خصوص گفت: در ادامه برکات سفر استانی ریاست محترم جمهور و هیات دولت به استان نمایندگان وزارتخانه و سازمان ملی زمین و مسکن بازدیدی از محله اسلام آباد شهر بندرعباس داشتند.

وی ادامه داد: هدف از این بازدید رفع مشکل اسناد مالکیت بیش از ۵۰۰ باب خانه های مسکونی این محله بود. با توجه به اینکه مالکیت دولت بر عرصه خانه‌های مورد نظر به صورت یک و‌نیم دانگ مشاع بود براساس تصمیم اتخاذی پس از اخذ حقوق دولتی سهم دولت در این اراضی به مالکان دارای چهار و نیم دانگ مشاع از عرصه واگذار شود.

مذنب در پایان گفت: مجوز مربوطه در هفته پیش رو به اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان از ناحیه سازمان ملی زمین و مسکن ابلاغ خواهد شد‌.