شناسهٔ خبر: 103613 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

اعلام نتایج پنجمین دوره انتخابات نظام کاردانی ساختمان استان قم

صبوری رئيس هيات نظارت پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان در خصوص اين انتخابات گفت: این انتخابات در ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۴ دی ماه برگزار شد و با یک ساعت تمدید در ساعت ۱۷ به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، صبوري مدیر کل راه و شهرسازی استان قم گفت: با برگزاری پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان  که به صورت تمام الکترونیک برگزار شد، شاهد ثبت ١١٦رای و مشارکت ٣٢ درصدی اعضا بودیم که این دوره از انتخابات، داراي بیشترین مشارکت نسبت به دوره های پیشین انتخابات این سازمان در استان بوده است.

صبوري خاطر نشان کرد: در سازمان نظام کاردانی ساختمان استان قم تعداد ٣٥٦ نفر کاردان دارای عضویت معتبر (اعم از داراي پروانه اشتغال بكار و بدون پروانه) هستند و طبق شیوه نامه برگزاری انتخابات در این دوره، تعداد ۷ نفر به عنوان عضو اصلی و ٥ نفر عضو علی البدل (عمران ،معماري،نقشه برداري،برق و مكانيك)هیات مدیره و همچنین ۱ نفر بعنوان بازرس و ۱ نفر نیز به عنوان علی البدل بازرس انتخاب شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان ساخت: در دو رشته ترافيك و شهرسازي به دليل به حد نصاب نرسیدن اعضاء در رشته هاي ياد شده، نماينده اي در هيات مديره معرفی نشد و برای تكميل سقف ٧ نفره هيات مديره نفرات جايگزين از گروه مرتبط و داراي بالاترين اراء در گروه انتخاب شدند.

گفتنی است منتخبين پس از تاييد دستگاه نظارت بر انتخابات كشور مستقر در محل وزارت متبوع و متعاقبا صدور اعتبارنامه ها به مدت سه سال بعنوان هيات مديره و بازرس سازمان استان انجام وظيفه خواهند کرد.