شناسهٔ خبر: 103673 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز خبر داد:

محور اشتهارد- ماهدشت ساماندهی می‌شود

جاده اشتهارد معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ساماندهی محور اشتهارد- ماهدشت خبرداد و گفت: این پروژه در قالب اصلاح شیب شیروانی، نصب نیوجرسی در نقاط پرتگاهی، خط‌کشی و ایجاد روشنایی نقطه‌ای عملیاتی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از البرز، مجتبی حاجیان، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساماندهی محور اشتهارد- ماهدشت در لاین رفت و برگشت با هدف ارتقای ایمنی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: اجرای این پروژه در قالب اصلاح شیب شیروانی، نصب نیوجرسی در نقاط پرتگاهی، خط کشی و ایجاد روشنایی نقطه‌ای در سه راهی اخترآباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در حال انجام است.

این مسئول با بیان اینکه طول محور اشتهارد- ماهدشت ۶۰ کیلومتر است و با توجه به اهمیت این محور اقدامات صورت گرفته با هدف کاهش تصادفات ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی و افزایش دید رانندگان انجام شده است، گفت: طی ماه‌های گذشته آمار تصادفات در این محور افزایش پیدا کرده بود که با اقدامات انجام شده میزان تصادفات به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

حاجیان در ادامه صحبت‌هایش از اجرای پروژه لکه‌گیری و اسلاری کمربندی محور اشتهارد و محور نجم‌آباد- اشتهارد خبرداد و افزود: انجام این پروژه با اعتباری بالغ بر ۹.۵(نه و نیم) میلیارد تومان کلید خورده است. معاون راهداری‌ اداره‌کل راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: اجرای این پروژه تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما به دلیل شروع فصل سرما و بارش نزولات آسمانی امکان انجام کارهای زیرساختی وجود ندارد لذا اجرای مابقی پروژه در فصل بهار از سرگرفته می‌شود.

انتهای پیام/