شناسهٔ خبر: 103685 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول حفاظت فیزیکی حراست اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزش دفاع شخصی و آمادگی جسمانی ویژه کارکنان حفاظت فیزیکی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان

علیمراد محمد شریفی - اصفهان مسئول حفاظت فیزیکی حراست اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از برگزاری دوره آموزش دفاع شخصی با هدف ایجاد آمادگی جسمانی لازم در پرسنل حفاظت فیزیکی این اداره‌کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیمراد محمد شریفی مسئول حفاظت فیزیکی حراست اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه انواع اقدامات حفاظت فیزیکی نیاز به توانمندی، به روز رسانی وآمادگی جسمانی لازم در انجام ماموریت‌ها دارد اظهار کرد: حفاظت فیزیکی از اماکن و تاسیسات ادارات نیازمند رعایت اصول پدافند غیر عامل و آمادگی لازم پرسنل است که در این زمینه آموزش‌های مستمر از اهم پیش نیاز هاست.  

وی اذعان داشت: در این راستا و به‌منظور ارتقای سطح سلامت کارکنان در حوزه حفاظت فیزیکی و در جهت آشنایی آنان با اصول آمادگی جسمانی و راه‌های بهبود آن، دوره آموزشی دفاع شخصی و آمادگی جسمانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل سالن ورزشی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد.  

مسئول حفاظت فیزیکی حراست اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگان علاه بر تمرینات عمومی، با اصول آمادگی جسمانی، ارزیابی عمومی از وضعیت آمادگی جسمانی، تمرینات قدرتی و استقامتی، فنون دفاع شخصی و ... آشنا شدند.