شناسهٔ خبر: 103718 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

برگزاری الکترونیکی پنجمین دوره انتخابات هیأت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گلستان و اعلام نتایج آن

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از برگزاری الکترونیکی پنجمین دوره انتخابات هیأت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان و اعلام نتایج آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) ، حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان و  رئیس دستگاه نظارت پنجمین دوره انتخابات اعضای هیأت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان با اعلام این خبر اظهار داشت : این انتخابات در ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۴ دی ماه با رقابت ۱۶ کاندید برای عضویت در هیأت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گلستان به صورت تمام الکترونیک آغاز و بدون مهلت تمدید در ساعت ۱۶  عصر به پایان رسید.

وی افزود: در پنجمین دوره انتخابات اعضای هیأت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گلستان که به صورت تمام الکترونیک برگزار شد، شاهد ثبت ۷۶ رأی و مشارکت ۷.۵۸درصدی اعضا بودیم که این دوره از انتخابات داری بیشترین مشارکت نسبت به دوره های پیشین انتخابات این سازمان در استان بوده است.

محبوبی تصریح کرد: در سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گلستان تعداد ۱۰۰۳ نفر کاردان دارای عضویت معتبر می باشند و طبق شیوه نامه برگزاری انتخابات در این دوره، تعداد ۷ نفر به عنوان عضو اصلی و علی البدل هیأت مدیره و همچنین ۱ نفر بازرس انتخاب شد.

انتخابات اعضای هیأت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گلستان همزمان با سراسر کشور روز جمعه  ۲۴ دیماه سالجاری در رشته های عمران ، معماری  و برق برگزارشد و در نتیجه آن آقایان محمد ابریان و کمال سارلی و خانم مینا حیدری  و  چهارعضو علی البدل و یک بازرس به عنوان اعضای جدید انتخاب شدند که ۳ نفر از اعضای جدید هیأت مدیره این سازمان را ،  اعضای قبلی تشکیل می‌دهد.