شناسهٔ خبر: 103721 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور خبر داد

بارش باران و برف در برخی از محورهای شمالی، غربی و مرکزی کشور

عملیات برف روبی - کرمانشاه کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد.

امیر معصومی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت جاده‌های برون‌شهری بیست‌وششم دی را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه محورهای هراز و فیروزکوه دارای بارش برف و باران است، گفت: همچنین آزادراه تهران-شمال و برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، مرکزی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان، تهران و مازندران دارای بارش باران و برف هستند.

معصومی با اعلام اینکه آزادراه قزوین – رشت نیز دارای بارش باران گزارش شده است، افزود: در برخی از محورهای استان‌های گیلان، ایلام، بوشهر، خوزستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و  سیستان و بلوچستان نیز بارش‌ها به صورت باران است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمالی کشور نیز تصریح کرد:  در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین - رشت تردد روان در جریان است.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز گفت: در آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری  و آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس ترافیک سنگین گزارش شده است.

معصومی درباره وضعیت محورهای مسدودی نیز با بیان اینکه محورهای بندر خمیر به سمت بندر لنگه و بندر خمیر به سمت بندرعباس باز شده و تردد در آنها برقرار است، افزود: سایر محورهای مسدود نیز به منوال گذشته هستند و محور جدیدی به مسدودی‌های کنونی افزوده نشده است.