شناسهٔ خبر: 103769 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه؛

ارتفاع برف در سه راهی شهدا پاوه به ۲ متر می‌رسد

برف پاوه - کرمانشاه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه گفت: هم اکنون ارتفاع برف در گردنه شمشیر و سریاس به بیش از یک متر و در سه راهی شهدا (ملندو) این شهرستان به ۲ متر می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه ، ابراهیم شهریاری گفت: از ۳۵ راه روستایی شهرستان، راه ارتباطی ۲۵ روستا مسدود است که تلاش می شود تا ساعت های آینده این راه‌ها بازگشایی شود.

وی ادامه داد: علاوه بر محور اصلی پاوه به روانسر، راه ارتباطی پاوه به نوسود، نودشه و باینگان نیز با تلاش راهداران و برف روبی و نمک پاشی بازگشایی و تردد در محورهای ارتباطی فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف، تلاش اصلی راهداران بر این است تا عرض جاده های اصلی را از برف پاکسازی کنیم تا شاهد تصادفات خودروهای عبوری نباشیم.

شهریاری اضافه کرد: ۳۵ نفر از عوامل راهداری با ۲۵ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در راهداری زمستانی با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات در آماده باش کامل و در حال برف روبی هستند تا کاربران جاده ای با اطمینان خاطر سفر کنند.

وی گفت: برای طرح راهداری زمستانی امسال در مجموع هشت هزار تن ماسه و نمک در انبارهای راهداری این شهرستان ذخیره شده تا در مواقع لزوم و بحرانی از آن استفاده شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه تاکید کرد: نیاز است مسافران ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی نیز همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.