شناسهٔ خبر: 103807 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

برگزاری میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی در دفتر نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه اهواز

میز خدمت در دفتر امام جمعه اهواز میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی جهت تکریم ارباب رجوع در دفتر نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه اهواز برگزار شد.

به‌ گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، میز خدمت این اداره کل با حضور رضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی، درکنار میز خدمت دیگر ارگان‌های خدماتی استان در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه استان خوزستان برگزار شد.

برنامه ملاقات عمومی نماینده ولی‌فقیه روزهای یکشنبه هر هفته توسط دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان خوزستان برنامه‌ریزی شده ‌است و در کنار آن میز خدمت نیز جهت تکریم ارباب رجوع و پیگیری بلافاصله مشکلات موجود، تشکیل می شود.

رضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی، نیز در این جلسه و در میان مراجعه کنندگان که درخواست‌هایی را در خصوص مشکلات خود داشته‌اند مطرح نمودند و نیز در راستای تکریم ارباب‌رجوع و بر طرف کردن مشکلات آن‌ها در جمع آنها حضور یافت و پرسش های مطرح شده پاسخ داد.

گفتنی است علاوه ‌بر اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری اهواز، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره غله، شرکت توسعه نیشکر، بانک‌ها نیروی انتظامی، اداره کل آب و فاضلاب، شرکت توزیع نیروی برق و دیگر ارگان‌های خدماتی نیز حضور داشتند.