شناسهٔ خبر: 103812 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

کلیه محورهای اصلی آذربایجان غربی باز و تردد در جریان است

برفروبی آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از باز بودن تمام راه‌های اصلی استان و برقرار بودن تردد کامل در آن ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از باز بودن تمام راه‌های اصلی استان و برقرار بودن تردد کامل در آن ها خبر داد و با اشاره به بروز کولاک در ۱۶ محور استان طی بیست و چهار گذشته گفت:  در طی بیست و ساعت گذشته جهت جلوگیری از انسداد شریان‌های اصلی عملیات برفروبی به حجم ۲۴۸۰ کیلومتر در ۱۴  محور شریانی و۲ محور غیر شریانی انجام یافته است.

ارسلان شکری ادامه داد:  تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محورهای ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان ۱۴۴۵ تن بود که در جریان این عملیات ۱۴۳ نفر از همکاران راهداری با ۸۲ دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات راهداری زمستانی اقدام کردند.

وی با اشاره به مجموع ساعات بارش برف در محورهای ارتباطی استان به میزان  ۱۰۶ ساعت و کولاک به میزان ۶۷ ساعت ادامه داد:  ۶۸ راهدارخانه استان آماده اسکان مسافران گرفتار در برف و کولاک بوده و مسافران می‌توانند در صورت گرفتار شدن در کولاک از طریق تلفن ۱۴۱ به نزدیک‌ترین راهدارخانه مراجعه کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن زنجیر چرخ اضافه کرد: هم استانی های عزیز از سفرهای غیر ضروری پرهیز نمایند و به هنگام رانندگی در رورزهای بارندگی از سالم بودن سیستم روشنایی وسیله نقلیه، سالم بودن لاستیک ها و برف پاک کن اطمینان حاصل نمایند.

انتهای پیام/