شناسهٔ خبر: 103832 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

ممنوعیت تردد در برخی محورهای استان کرمانشاه اعمال شد

برف روبی - کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به دنبال بارش سنگین برف در استان، مشکلات بسیاری از جمله کندی تردد و ترافیک سنگین ایجاد شد اما اکنون غیر از راه های روستایی مشکلی برای تردد در محورهای مواصلاتی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه، فریبرز کرمی عنوان کرد: به دنبال بارش سنگین برف در استان کرمانشاه، مشکلات بسیاری از جمله کندی تردد و ترافیک سنگین ایجاد شد اما اکنون غیر از محور های روستایی مشکلی برای تردد در محورهای مواصلاتی و شریانی وجود ندارد.

وی گفت: در محور سرمیل با توجه به اینکه جاده ترانزیتی است و ترافیک بالایی دارد، متأسفانه سه تریلی حامل بار به مقصد مرزهای خروجی قیچی کردند و همین سبب ایجاد ترافیک سنگینی شد.

کرمی گفت: بعد از رفع مشکل تریلی های قیچی کرده متأسفانه با ناوگان بدون زنجیرچرخ مواجه شدیم که متوقف شده بودند و با کمک تمام دستگاه های خدمات رسان به حرکت درآمدند و تکرار این موضوع نیز ترافیک را تشدید کرد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی پلیس راه نیوجرسی ها برداشته و دو لاین آزاد شده است افزود: از سرپل ذهاب به سمت کرندغرب و اسلام آباد غرب ممنوعیت تردد و از اسلام آبادغرب به سمت کرندغرب محدودیت و از کرند به سمت سرپل ذهاب نیز ممنوعیت اعمال شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ناوگانی که در ترافیک گرفتار شده اند به دلیل نداشتن زنجیر چرخ به سمت کرندغرب عودت داده می شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه هنوز ترافیک در راه های اصلی روان نشده است و بارندگی ادامه دارد بازگشایی راه های روستایی با کندی انجام می شود.

انتهای پیام/